Roman-foileton de capă şi şpaclu (fost Dac-folieton):
The Common Life of Cherchelon and Lady Distiluna, doi trentagenari stabiliţi în Mexic la sud de Cancun. Ecranizare la monitor a unor fapte reale şi gânduri imaginare petrecute de ei.

DOCUMENTAR

Cu lupa prin Lumea cu care ne tot învârtim

ENIGME

Fenomene Tulburi inexplicate pe larg

SPIR'TUALITATE

Pe unde mai rătăceşte Oaia Pierdută

TELELEU ENTERPRISE

Turism Intergalaptic: Jurnal de Babord

MAGAZIN DUMINICAL

De citit când ţi-e lumea mai dragă

BLOG DE MEXIC

Adelante prin Hăţişurile Paradisului Mexican

Intră pe Mess direct cu Messia! Horaţiu Mihail a tras de 666 de ori de fiară şi s-a eliberat

Horatiu MihailNu mai e mult şi Messia împlineşte 40 de ani, pe 24 Iulie 2009 A.D.! Chef biblic, yiihaaa! Unde oare o da de băut vin cu gust de apă?

E prezent peste tot: pe Neogen, pe Hi5, pe Facebook, pe la DDTV, CosmosTV, EsoTV (aici e expert în destin, are hotline), pe Dump.ro (aici are clipuri care să te pătrundă), pe la ziare, reviste... imaginea din dreapta de exp e de pe codrosu.ro. Are şi două saituri, în primul apare sub numele de HORUSRA, apoi s-a gândit că parcă ar fi mai profetabil să se cheme Mesia: s-a numit MESSIA cu doi de s, fiindcă Mesia.ro era luat.

Înainte de revelaţie, în perioada în care-şi căuta identitatea, îl chema Horaţiu Mihail şi era un simplu paranormal de ocazie, adică un tip care nu era invitat la nici o petrecere în şcoală, aşa că s-a făcut Maestru Reiki şi Preot Melkizedek. După o vreme, ai lui i-au zis: Horică mamă, hai fă-ţi şi tu un viitor, nu ne mai bâzâi toată ziua la ceacră cu simboale! Şi el s-a pus pe treabă. Şi-a zis "Nimic nu-i mai profetabil decât să fii profet!" Şi fiindcă era single l-a ales pe Isus, era logic.

Iauite neşte paragrafe din Autobiografia lui Mess-ia (un screen-shot din saitul de culoare mov al mântuirii Messia.ro, din care am scos movul ca să poată fi citit fără filtru de protecţie):
Horatiu Mihail screenshot
No-comment...

Întocmai cum Isus a fugit în tinereţea lui prin deşert după iepuri, tot aşa şi Horică a fost prin toate cursurile de valoare din lumea spirituală românească: Reki, Merkabah, Arte Marţiale, Culturism Ascetic, Qi-Gong, Meditaţie Tibetană... Exact ca Isus are o căciulă de diplome şi un corp bine lucrat - asta desigur, după ce a renunţat la foamea ascezei şi a înghiţit nişte proteine pranice.

După ce a fost el "pă la yoga şi pă la sală" de şi-a formatat trupul după chipul şi asemănarea lui Van Damme, şi-a zis că e gata de-acuma să lumineze calea fraierilor care se uită la DDTV ca la biblie. Zice că cei 12 apostoli şi Maria Magdalena sunt şi ei încarnaţi în România. Până la noi ordine ei bântuie prin malluri. Mai zice că poate să schimbe gustul apei. Din Borsec în Biborţeni. Însă nu vrea s-o facă, că nu ăsta-i jobul lui acuma pe Pământ. Are şi un forum, unde-şi arată "adevărata faţă", e webmaster şi are rank de 5 Săbii.
forum horatiu mihail
Se citează el pe el... din Biblie, how cool is that! Mă citez şi eu pe Mine de aici din blogul Meu şi-Mi zic, tot Mie: Apără şi Fereşte! +++ (trei cruci, amin)

Când intri pe saitul lui mov ţipător ar trebui să auzi o voce ca de tunet care să zică: "I am your WebMasterrrr!"... Şi de fiecare dată când intră Horică să mai schimbe una-alta să apară Apostolii animaţi în Flash şi să zică umili: "Yes Master, we apply Changes!"

Acuma luaţi un dumicat de Cheeseburger sfinţit, o cola din Cana cu gust de vin, pregătiţi-vă degetele pentru cruce (că nu durează mult) şi degustaţi această pauză publicitară în care Messia ne zice c-a "ajuns":

- na că s-a şters autoreclama asta penibilă, nu-ş ce că toate linkurile care duc către clipuri cu Messia care le pun aici după o vreme dispar -

Cine nu s-a săturat şi mai are cola în Cana, un clip mai nou:

- na că s-a şters şi ăsta, căutaţi şi voi pe Google, să vă cruciţi -

Aşaaa... După această pauză, cu interesul amorţit, am mai săpat încă odată pe net după Mesia, am dat pe 9AM de o istorisire despre el, scrisă pe vremea când Horaţiu era dealer de secrete spirituale şi era doar încarnarea lui Ra, nu adevărratul Messia. Cine are ochi de citit să citească. Cine nu, nu pierde nimic.

Trăgând de concluzie să vină mai repede (că-mi lăcrimează ochii de la atâta lumină şi cunoaştere), nu pot decât să presupun că pe Hi5, Noi2 şi Facebook o caută neobosit pe Magdalena să meargă împreună la sală să tragă de Fiară.

Reacciones:

23 Comentării:

  1. L-am cunoscut personal pe acest individ mai demult si sunt in continuare fascinata cu cata tarie sustine aceleasi lucruri de 6 ani (cel putin... de cand l-am cunoscut). Nu stiu ce probleme psihice are, dar mereu ma intreb - el chiar crede ce zice, sau are o memorie fotografica? Ca mereu spune exact aceleasi lucruri si nu-l scoti din acele placi... Sa nu mai zic ca se da la tot ce misca... Mai ales cand e vba de tinere...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu crede ce zice, se vede din gesturile lui. E un job pentru el ce face, are memorie bună cum bine ai remarcat şi se ţine de un filon care prinde la looseri.

    RăspundețiȘtergere
  3. o sa`l rezolv pe nenorocitul asta ! il starpesc si pe el, si pe secta lui infecta ! mi`a murit varul din cauza lui ! i`a spalat creierul si daca nu face nimeni nimic, vor mai muri si alte persoane.

    RăspundețiȘtergere
  4. il cunosc pe individ. Este un escroc sentimental si un sarlatan de prima clasa. Minte fara sa clipeasca si este un curvar notoriu. Se ascunde sub fata de mistic si exploateaza cu nesimtire tot ce se poate. Bivolaru a fost baiat de mingii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Este cea mai nenorocita persoana de care am auzit vreodata. Nu il cunosc personal, dar stiu cum si-a tratat familia cu nerusinare in nenumarate randuri. Este o fiinta jalnica, demna de dispret si ar trebui tratata cu atare. Un manipulator, un escroc si un individ lipsit de scrupule.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu il stiu din auzite si il mai stiu de la niste rude carora le-a spalat creierul, mai ales femeii.Asta cotizeaza pentru orice cacat de curs pe care il face idiotul asta, din asta traieste,ia bani pentru aiurerile de cursuri, sau pentru taberele de cacat pe care le organizeaza.Dar unde mai pui ca astia lucreaza in familie, masa vorbeste cu mortii pentru 50 de roni, sorsa este si ea in afacere.
    Prosti sunt cei care se duc si casca gura la el si la neamul lui.
    HOTILOR!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bunele voastre intentii sint evidente si ele vizeaza, desigur, ilustrarea inteligentei propriului vostru ego. Pentru obtinerea unei satisfactii superioare insa nu e suficient sa fii bineintentionat ci trebuie si sa ai o tehnica potrivita. Tocmai de aceea, pentru fapturi lipsite de experienta ca voi, am un mesaj: indiferent cat de tare va incordati fundul pentru a exprima o idee, e bine sa exersati (in primii ani doar 5 minute pe zi, ca sa nu obositi) sa utilizati si capul. Totusi, inainte de efectuarea acestei proceduri care, nu va speriati, nu e chiar atit de dureroasa, trebuie sa alegeti directia in care vreti sa va utilizati inteligenta. De pilda ar fi bine sa va decideti daca vreti sa va comportati cu onoare sau vreti sa fiti niste indivizi care birfesc si anonim si pe la spate si nedocumentat si cu capul in punga.Acum, daca ati scos capul din punga, primiti urarile mele de bine. Daca nu l-ati scos, va urez deasemenea numai bine, conform proverbului "prost sa fii, noroc sa ai", cu alte cuvinte imi exprim speranta sa aveti noroc sa fie punga gaurita, sa puteti respira. Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cuvinte prea mari pentru un mesaj atât de... mic
      Keep up the good work Ioana!

      Ștergere
    2. Corect Ioana. El e posibil sa aiba "probleme" sau nu, dar voi, sa vorbiti dupa ce ati exersat, nu doar ati auzit sau cel mult ati fost o ora la un curs. Daca meseria (tehnica,etc) ar putea fi invatata doar privind, atunci toti cainii ar fi macelari. Mariana

      Ștergere
  8. Adrian Stoica

    Acest om are o misiune pe care multi si-ar dori-o . Poate ca este si meritul sau ca tocmai lui i-a fost incredintata. Daca din cursurile sale, nu toata suflarea este multumita, atunci cartea care la consacrat,este dovada spiritului sub care a foet scrisa.
    Este mult? ... este putin ? Oricum este mai usor a arunca cu piatra , decat sa-ti intrebi propria-ti constiinta . Cat priveste familia lui Horatiu..... Lasati-o in pace! nu santeti in masura sa judecati cu ceea ce nu aveti . Nu aveti cunoastere, si ce este cel mai rau nici bun simt. Dar tragic este ca nici macar nu existati .

    tanar si batran in acelas timp .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... spuse în acelasţi timp tânarul şi bătrânul A. Stoica, care şi-ar fi dorit şi el să aibă misiunea pe care mulţi şi-ar dori-o dar n-a fost să fie. "Messia" has been claimed. We have a few "Elvis" left. Anyone?
      Dragă A. Stoica, am o neclaritudine, o tulbureală casă zic aşa: ce-o fi atât de tragic la non-faptul că nu existăm? Chestia asta m-a dat peste cap.

      Ștergere
  9. Draga Adrian, eu cred ca si cei care improasca cu mizerii se simt foarte multumiti, unii din perversitate, altii pentru ca au simtit brusc, poate chiar prima oara in viata lor, cum crestinismul li se urca pina in gusa si din acel preaplin ei au impartasit si altora, mai prosti, care abia asteptau sa li se spuna cum sta treaba, ca sa nu moara dezinformati.
    In ceea ce priveste parerea ta ca multi si-ar dori aceasta misiune , eu cred ca e un adevarat cosmar sa descoperi ca esti Iisus si, mai mult decat atit, ca mai trebuie sa le spui si altora despre asta. Adica nu vad ce placere o fi sa vezi cum, la auzul vestii reincarnarii lui lisus, unor indivizi le apare o mica spuma la gura care creste, creste, pina cand li se acopera si ochii si virful capului, li se scurge in urechi si apoi li se revarsa pe piept pina in pantofi, dupa care se face si o baltoaca, totul duhnind cica a "crestinism adevarat"! loana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uăă ce imaginaţie... creştină. feeling enlightened

      Ștergere
    2. Ioana am fost cu el o perioadă destul de lungă și am stat singur cu el și am vorbit singur cu el și îți spun sincer că este cel mai mare infractor pe care l-am cunoscut. Nimeni nu m-a manipulat ca el niciodată și datorită lui nimeni nu mă va mai manipula :). Iulian

      Ștergere
  10. Nu pot să nu remarc cât de "seroşi" sunt comentatorii lui Horaţiu pe-aici: foarte pro sau foarte contra. Cu cele sfinte nu-i de şagă deci! A hi vreun semn...

    RăspundețiȘtergere
  11. Am ras cu lacrimi tot ce scrie,vb frumos am participat la un workshop era gratuit,dar exact cum ziceti de unde sa dai bani cind tu ca om te poti educa sa fi mai bun sau sa te indrepti in sinea ta

    RăspundețiȘtergere
  12. A scris cineva ca ia murit fratele din cauza lui ce s-a intamplat?

    RăspundețiȘtergere
  13. Chiar ati inebunit cu totii? Nu vedeti ca va spala creierul si credeti in el ca in Dumnezeu?Cine poate sa se compare cu Isus ? Doar un smintit! .Bagati-va mintile in cap, numai cei creduli fara ocupatlii serioase pot crede asa ceva. Cei labili psihic !!!! Da corect ,sa fii mai bun, mai intelegator, sa -ti iubesti aproapele, sa postesti, sa te rogi cu credinta la Dumnezeu, sa nu urasti ,sa faci lucruri bune placute lui Dumnezeu ,asta te ajuta sa fii sanatos si impacat cu sine. O stim de mici copii de la biserica si din familie.Nu spune in cele sfinte sa nu te increzi in oameni mincinosi?Nu se spune ca vor aparea persoane care se vor da drept Dumnezeu si atunci se va vedea adevarata noastra credinta in Dumnezeu?

    RăspundețiȘtergere
  14. L-am cunoscut și eu pe diliul ăsta :D

    Pe net, mi-a trimis el niște fișiere cum că el e reincarnarea lui Ra, Buddha, Lao Tse, Mahavira

    După ce i-am spus că e diliu, mi-a zis că sunt posedat și că ar trebui să mă duc la un preot să mă exorcizeze

    La un moment dat, pe urmă, nu știu cum am dat de pagina lui messia.ro și am văzut ce și-a scris în carte. Am zis că mor de râs!
    Îl citez din carte: "Binecuvântat este cel care nu se va sminti întru Mine!"

    RăspundețiȘtergere
  15. Bună. Am fost și eu cu acest tip Horațiu Mihail și pentru un timp am căzut în capcana lui, eram în căutări de niște răspunsuri, care pe atunci păreau să fie cele bune. Spunea că e reîncarnarea lui Iisus, care e cea mai mare minciună (v-a plăti foarte mult doar pentru minciuna asta). Deși e un bun mincinos și manipulator, mai are scăpări (dar dacă ești infatuat cu el, cum am fost eu, nu le vezi) și după ce stai o perioadă doar cu el, îl vezi doar pe el în mediul lui atunci îți dai seama că nu este ce zice că este. Este un înfometat după bani și asta face în timpul lui (în care cică meditează, se conectează cu Dumnezeu), fuge după bani. M-a învățat multe (pentru că mare parte din ce vorbește este bazat pe adevăr), dar calea lui nu este una care o să vă ducă în lumină sau spre iubire sau spre Conștiința Divină. 2 chestii foarte importante ce mi-au rămas de la experiența cu Horațiu: ”Cel mai mare dușman al tău te va învăța cele mai importante lecții” și ”nu mai căutați răspunsurile la întrebările existențiale în exterior, ci în interior” (prin meditație).

    RăspundețiȘtergere
  16. Oameni buni! Nu are cum sa fie Mesia, pentru ca e gay! :)

    RăspundețiȘtergere

(scrie încet, că noi nu citim prea repede)

Entradas populares

 
Copyright © 2011 Distillery Channel | Powered by Blogger
Template by Free WP Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Modificat genetic by Lady Distiluna